Det er ikke uden grund at rejsebureauer, turisme- og transportvirksomheder retter større focus på denne form for marketing.
Forbrugerne stoler på andre forbrugere og redaktionelle medier der anmelder rejse- og ferietilbud. De stoler også på andre, som de kan identificerer sig med, dem vi til dagligt kalder for “Bloggere”.
Forbrugerne er blevet ekstrem beviste om at de skal se sig godt for inden de køber noget – især online. Kunderne er kritiske og vil have forbrugersikret deres indkøb og investeringer og den eneste måde er at høre andres mening.
Strategisk samarbejde
FerieBlogger tilbyder strategisk samarbejde og opbygger relationer mellem rejsejournalisterne og branchens kunder.
En “influencer” er nærmest en PR-medarbejder, der har den direkte adgang til kunderne. Vedkommende kender deres behov og muligheder, og ved at styrke kunderens loyalitet til et bestemt produkt eller serviceydelse fremkommer der en fortrolighed, som er guld værd for rejsebureauet etc.
Kontakt FerieBlogger og få et uforpligtende tilbud på et samarbejde.
